Általános szerződési feltételek

 

A regisztráció előtt kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, 
kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése). Putnoki Mihály Ev. fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelezze, hogy teljes körűen megértette és elfogadta a Putnoki Mihály Ev. mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat). Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálja az oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseire szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

ÜZEMELTETŐI ADATOK:

Üzemeltető, Cégszerű megnevezés: Putnoki Mihály E.V.

A társaság székhely / levelezési, postai cím: 2360 Gyál, Munkás u 1.

A vállalkozás székhelye: 2360 Gyál, Munkás u 1.


Adószám: 61496035 -2-33

Telefon: +36 20 317 6373

Email: info@csaptelepes.hu

Kapcsolattartó:  Putnoki Mihály 



ÁTUTALÁS INFORMÁCIÓK:

Bank neve: MBH Bank

Bankszámlaszám:  64400044-30005703-21100008

Bankszámla tulajdonos: Putnoki Mihály E.v.

Átutalás esetén a közleménybe kérem, tüntesse fel a rendelés számát!

Székhely:

2360 Gyál, Munkás u 1.


 

WEB TÁRHELY SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

Cég megnevezése: Ötletes Megoldások Kft

Cégjegyzékszám: 01-09-203238

Székhely/Levelezési, postai cím: 1092 Budapest, Erkel u. 13/A

Telephelye: 1092 Budapest, Erkel u. 13/A

Telefon: +36 20 537 5070

Email: info@otletesmegoldasok.hu


Közösségi adószám: HU25158746



MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással, személyes átvétellel. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, és a 27%-os áfát tartalmazzák. Minden megrendelőnknek egyeztetés után nyugtát, vagy névre szóló számlát állítunk ki. Számla esetén kérem adják meg a számlázási címet!

Árak
A termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetnie kell a termékért (ehhez addicionálisan-kiegészítő, pótló- hozzátevődik a futárdíj).

Rendelési információk:
1. Általános információk, a rendelés menete
Rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16 óráig történik. Amennyiben a megrendelését később adja le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 16 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, akár a következő munkanap, de legkésőbb 2-4nap múlva kézbesíti futárszolgálatunk. 
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelése elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben 
ismét leellenőrizheti a megadott adatokat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket.


A rendelés menete:
1. Regisztráljon az oldalon
2. A megadott e-mail címre kap egy visszaigazolást
3. Jelentkezzen be
4. A "KOSÁRBA TESZ" gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. Az Ön neve melletti legördülő menüben a kosár ikonra kattintva megtalálja a kiválasztott termékek listáját
6. Szállítási illetve számlázási cím megadása
7. "Megrendelés megerősítése" gombra kattintás, ÁSZF elfogadása
8. Visszaigazoló e-mail megérkezik. (Amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét vagy telített a postafiókja. Kérjük, ellenőrizze a spam- mappáját is!)

Regisztráció törlése:
E-mailben (info@csaptelepes.hu) tudja jelezni, ha töröltetni szeretné regisztrációját.


Termékek kosárba helyezése:
Ha egy terméket meg szeretne rendelni, kattintson a termék mellett található "Kosárba tesz" gombra! A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi, ahol folytathatja a vásárlást 
vagy egyből a kosár tartalmához ugorhat.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.


Kosár:
A kosarat bármikor elérheti a  felső sorban található neve melletti ikon legördülőjében kosár gomb megnyomásával.
Vásárlás véglegesítése:
Ezt akkor tegye meg, ha a kosara tartalmával elégedett és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretné vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.


Kitöltés:
Kérünk minden adatot pontosan és körültekintően adjon meg. A csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adja meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.


Megjegyzés:
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseit teheti fel, illetve egyéb információkat adhat meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás, stb.).


Átvétel módja:
Kiválaszthatja, hogy milyen módon szeretne hozzájutni a termékhez (személyes átvétel, futárszolgálat).


Számlázási, szállítási cím módosítása:
A kosár tartalma felett láthatja a személyes adatlapot, amit itt is felülírhat, pl.: ha máshova kéri a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcíme.


Vásárlás:
Ha mindennel végzett, akkor a rendelése befejezését az ÁSZF elfogadása, MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra kattintva teheti meg. Ezután a megadott email címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben ismét leellenőrizheti a megadott adatait illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.


Rendelés törlése:
Rendelését a visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheti, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Rendelés törlését kérheti:

telefonon: +36 20 317 6373 vagy e-mailben: info@csaptelepes.hu

 


Elállás:
Joga van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldi írásbeli nyilatkozatát az info@csaptelepes.hu email címre. A nyilatkozata mindenképp tartalmazza a rendelési nevét, a címét, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteti a rendelési azonosítót is. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatot is. Internetes oldalunkon is www.csaptelepes.hu letöltheti az elállási/felmondási nyilatkozatot vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatot. Ha emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk.
Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttassa címünkre. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség, például, ha a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt). Amennyiben ennél a vizsgálatnál jelen kíván lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelezte, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igénye szerint – a költségek vállalása esetén – Ön részére adunk másolatot.
A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vételárat, amit vásárláskor fizetett. A visszatérítés módja banki átutalás (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terheli Önt. A visszaküldés díja Önt terheli, valamint kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére is!
A termék visszavételéhez  köteles az eredeti számlát elhozni, továbbá köteles az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialevelet bemutatni. Követelhetjük a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.
2. Egyedi esetek szabályai

Adatlap, adatmódosítás:
A regisztrációkor megadott adatait használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós és aktuális adatokat adjon meg!
Adatai módosítását e-mail-ben tudja kérni az info@csaptelepes.hu-ra írt levéllel vagy postán a 2360 Gyál, Munkás u 1. címen.


Szállítási és fizetési lehetőségek:
Az oldalunkon megrendelt termékeket az MPL, GLS, DPD, SAMEDAY futárszolgálat segítségével, átutalással vagy utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni Önhöz.

Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető, ha mégis a személyes átvételt preferálja, úgy előre egyeztetett helyen készpénzfizetés ellenében (pl. 2360 Gyál, Munkás u 1.) veheti át a terméket.
Futárszolgálat:
A kiszállítás az MPL, GLS, DPD, SAMEDAY futárszolgálat segítségével történik, amelyek megbízható szállítmányozási szolgáltatást nyújtanak.
Ennek keretében igénybe vehető:

  • Házhoz-szállítás minden címre
  • Országosan 2-4 munkanap kézbesítési idő


Országosan választható az MPL, GLS, DPD, SAMEDAY futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!
Szállítási díjak:

  • MPL Futár előre utalással: 1.990Ft

    MPL Futár utánvéttel: 2.680Ft

    100.000 Ft felett a szállítás ingyenes

    DPD Futár 100.000 Ft-ig bankszámlára (előre) utalással 1.990Ft

    DPD Futár 100.000 Ft-ig utánvéttel: 2.680 Ft

    100.000 Ft felett a szállítás ingyenes

    GLS Futár 100.000Ft-ig bankszámlára (előre) utalással 2.590Ft

    GLS Futár 100.000Ft-ig utánvéttel 3.280Ft

    100.000Ft felett a szállítás ingyenes

    Sameday Futár 100.000Ft-ig bankszámlára (előre) utalással 1.590Ft Ft

    Sameday Futár 100.000 Ft-ig utánvéttel: 2.280 Ft

    Sameday Futár 100.000Ft-felett a szállítás ingyenes

    EasyBox csomagautomata előre utalással 1.290Ft

    Easybox automata utánvéttel 1.980Ft (bankkártyás fizetés)


Fontos! A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések a következő 2-4 munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket leghamarabb hétfőn, legkésőbb kedden kapja kézhez.
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések legkorábban kedden kerülnek kiszállításra.
Felhívjuk a figyelmet, hogy az ünnepnapok változást okozhatnak a kiszállításban!

FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes terméket tesznek bele a csomagba. A csomagot külsős cég szállítja ki Önnek. Ritkán, de sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomag. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás vagy rongálódott lenne a termék, inkább ne vegye át, vagy kérje meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet, készítsen fényképet a sérülésről. Kérjük az átvett csomagot mielőbb, lehetőleg néhány órán belül ellenőrizzék. Ha átvette a csomagot és sérült  a termék akkor készítsenek képeket a csomagolásról, a termék külleméről és küldjék el részünkre, hogy továbbítani tudjuk a reklamációt az illetékeseknek.


Vállalkozásunk székhelye:


2360 Gyál, Munkás u 1.

Levelezési cím:

2360 Gyál, Munkás u 1.

 


Fizetés: 
Összegezve: Kiszállítás esetén átutalással vagy utánvétellel való fizetés is megoldható.

Szavatossági jogok, jótállás, garancia:
Garanciális feltételek: A termékek felszerelése szakembert igényel. Garanciális igény abban az esetben igényelhető, ha a beszerelést végző szakember számláját is csatolja a bejelentéshez. A bizonylatok hiányában a hiba kijavítását kizárólag térítés ellenében végezzük el. A kerámiabetétes csaptelepek csak vízszűrővel szerelhetők, ennek hiányában a garanciát nem tudjuk vállalni.
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.), a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A  termékhez járó jótállási jegyen olvasható a garanciát nyújtó forgalmazó, nagyker stb. elérhetősége. Ez esetben az illetékes céget szíveskedjen értesíteni igényéről.
A garanciális feltételeket az aktuális jótállási jegy/garanciajegy tartalmazza. Amennyiben a garanciát cégünk nyújtja, meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szükség esetén szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A garancia nem terjed ki olyan károkra, amelyek a szállításkor keletkezett sérülések, szakszerűtlen felszerelés, vagy nem megfelelő kezelés, ápolás. A csaptelepek által okozott közvetlen vagy közvetett károkért felelősséget nem vállalunk.
Minőségi kifogás esetén szavatossági illetve jótállási igény érvényesíthető. Ez utóbbit a köznyelvben garancia néven szokták emlegetni. Szavatosságnál és jótállásnál ugyanazokat az 
igényeket lehet érvényesíteni (javítás, csere, árleszállítás, elállás a szerződéstől), az eltérés abban van, hogy az eladó mennyi ideig köteles helytállni, illetve kit terhel a bizonyítási kötelezettség.
A jótállás kedvezőbb a vásárló számára a szavatosságnál, mert a jótállási idő alatt nem neki kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, míg szavatosságnál ez csak a vásárlást 
követő hat hónapon belül van így, utána megfordul a bizonyítási teher.
Amennyiben nincs a termékre jótállás vagy az már eltelt, szavatossági jogokat lehet érvényesíteni. A jogszabály előírja, hogy minőséghibás vagy csökkent értékű áruk értékesítése esetén a 
vásárlót tájékoztatni kell a minőségi hibáról, amely miatt leértékelték. Emiatt utólag nem élhet reklamációval a fogyasztó.


Csaptelepek: A csaptelepek mellé cégünk garancia levelet állít ki. A  termékhez járó jótállási jegyen olvasható a garanciát nyújtó forgalmazó, nagyker stb. elérhetősége. Ez esetben az illetékes céget szíveskedjen értesíteni igényéről. Amennyiben a garanciát cégünk nyújtja, meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szükség esetén szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A garancia 5 év, infra szenzoros és termosztátos csaptelepek esetén 1 év, üveg csaptelepek esetén 1 év, mozgó/kopó alkatrészekre 1 év. További részleteket a garancialevél tartalmazza.  A csaptelepek felszerelése szakembert igényel. Garanciális igény csak abban az esetben érvényesíthető, amennyiben a beszerelést végző szakember számláját is csatolja a bejelentéshez! 

A festett, aranyozott felületek, fekete-fehér csaptelepek gondos karbantartást, tisztítást igényelnek. Agresszív, savtartalmú tisztítószerek, dörzsölés hatására a felület sérül - felhólyagosodhat, elválhat a felülettől - amennyiben ez bekövetkezik nem minősül, garanciális esetnek! Rendszeresen, heti 1-2 alkalommal kímélő tisztítószerekkel és puha ronggyal - a tisztítószer 5-10 perc után történő alapos hideg vizes öblítésével szükséges tisztítani a csaptelepeket, kiegészítőket.

A kerámiabetétes csaptelepek csak vízszűrővel szerelhetők, ennek hiányában garanciát nem tudunk vállalni! Az erős tömény tisztítószerek (sósav) ill. súroló eszközök a krómozott, lakkozott felületeket károsítják, ilyen esetben  a garancia érvényét veszti. Továbbá a csaptelep szakszerűtlen fel és leszerelésekor bekövetkezett sérülések (csaptest karcolódása, fogó stb. által okozott sérülési nyomok) miatt is a jótállás érvényét veszti.
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelme érdekében, éppen ezért elegendő számunkra a csaptelephez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt termék számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló csaptelepet nálunk vásárolta. Javasoljuk, hogy a számlát, vagy annak másolatát is őrizze meg, mert a gyártók, forgalmazók, szakszervizek azt kérhetik bemutatni.

A csaptelepek és kiegészítőik felületén található bevonat (króm, festett, aranyozott) csak akkor tartós, ha akár naponta puha ronggyal, tiszta vízzel vagy kímélő tisztítószerrel megtisztítja, leőblíti és szárazra törli. Ennek elmulasztása esetén a lerakódott vízkő eltávolítása mechanikai sérüléseket okozhat, mely sérülés nem garanciális probléma. A vízkő lerakódásokat háztartási ecettel, kímélő tisztítószerekkel - csak oldott formában - távolítsuk el! Az erős, tömény tisztítószer (pl. sósav) illetve súrolóeszközök használata károsítja a csaptelep felületét, ez esetben a garancia érvényét veszti. A színezett, lakkozott, mattosított, aranyozott illetve bronz felületeknél fokozott gondossággal kell eljárni!


Speciális esetek:
A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó, eladó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a garancialevélen feltüntetett ideig felelős. Ha a termékhez az eladó csatolta a forgalmazó – garanciális szerviz jótállási jegyét, garanciális esetekkel hozzájuk kell fordulni.
Amennyiben a fogyasztó garanciális vagy azon túli javítást szeretne, a forgalmazóhoz kell fordulni. A postai úton / futárszolgálaton keresztül vásárolt termékek oda/visszaszállítását, azaz a szállítási költségét a vevő fizeti.

Szavatossági jogok, jótállás:
A most hatályban lévő törvényt olvashatják el, majd ennek megfelelően, értelmezett formában is szerepeltetjük a már említett jogokat. Természetesen minden további kérdésre választ 
adunk az info@csaptelepes.hu email címen.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.


A törvényt értelmezve, érthetően:
Jótállás, garanciaidő:
Jótállás: Az új tartós fogyasztási cikkekre a jogszabály egy éves jótállási határidőt ír elő, amely az átadás, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Nem számít bele a határidőkbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a vásárló a megvásárolt dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A határidő a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

Termékszavatosság:
Termékhiba esetén választhat, hogy a fenti szerszámszavatossági igényeit nálunk kívánja-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresi meg (termékszavatosság). 
Termékszavatossági jogával kérheti a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igénye a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját Önnek kell bizonyítani. (Korábban segítségképp felsoroltuk az elérhetőségeiket Ön számára.)

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


Adatkezelés
Kérjük, hogy az Adatvédelmi szabályzatunkat is olvassa el figyelmesen, hiszen itt csak röviden összefoglalva van megfogalmazva. A honlapon keresztül történő vásárláshoz először regisztrálnia kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérjük, hogy adja meg teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát, szállítási és számlázási címét. Adatkezelési jogosultságunk a Ön hozzájárulásán alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adja meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat. A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk.
A regisztráció folyamán egy az Ön által választott jelszót állíthat be adatai védelmére. Regisztráció után lehetősége van adatai megváltoztatására vagy regisztrációja törlésére (e-mailen vagy telefonon keresztül). Adatait a törlési kérelme megtételéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetősége kérni.
A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. 
Arról tájékoztatjuk, hogy adatai megadásával hozzájárul, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk az Ön számára. Amennyiben úgy érzi, hogy a személyes adataihoz fűződő jogaiban sérelem érte, ez esetben tiltakozhat az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhat.

Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Jogai, lehetőségei részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Panaszkezelés
Észrevételeit, esetleges panaszait az info@csaptelepes.hu email címre várjuk. Esetleges panaszát rögzítjük és kezeljük.
A törvény szerint a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. Amennyiben később jelenti be valaki a hibát, az még önmagában nem jár jogvesztéssel, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a vásárlónak az eladó felé. A kifogás - eltérő rendelkezés hiányában - bármely alakban közölhető, tartalmi megkötés sincs, elegendő azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekből alaposan következtetni lehet a hibás működésre vagy az alkalmatlanságra.
A vásárlást követően minőségi kifogást jelent be, akkor erről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:

  • a nevét, címét
  • a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát
  • a vásárlás időpontját
  • a hiba bejelentésének időpontját
  • a hiba leírását
  • az Ön által érvényesíteni kívánt igényt
  • a kifogás rendezésének módját


A jegyzőkönyv másolatát eljuttatjuk Önhöz. Ha a bejelentéskor nem tudunk nyilatkozni az igénye teljesíthetőségéről, akkor álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük.
Ha a kifogás rendezésének módja az igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. Tehát például, ha a termék első meghibásodásakor cserét szeretne, de mi javítani kívánjuk a terméket, akkor ezt indokolhatjuk azzal, hogy megfelelő határidőn belül teljesen kijavítható a hiba, illetve a javításhoz képest a csere aránytalan többletköltséggel járna számunkra.

Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatjuk, hogy joga van békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Postai címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a hasznaltkonzol.net általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni. A 
2008. évi XLVII. törvény, mely a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szól, melyet szem előtt tartunk, tájékoztatjuk – a 45/2014 Korm. rendelet 11§ o. pontja alapján-, hogy nincs magatartási kódexünk.

Jelen ÁSZF a www.csaptelepes.hu oldalra való közzétételével lép hatályba. Az ÁSZF megváltoztatására Putnoki Mihály Ev. egyoldalúan jogosult, amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi. Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Pesti Központi Kerületi Bíróság Budapest kizárólagos illetékességét kötik ki.
Ha a vásárló megítélése szerint a panaszügyintézés során a szolgáltató nem a hatályos jogszabályi és szerződéses előírásoknak megfelelően járt el, akkor jogorvoslatért az alábbi 
felügyeleti szervekhez fordulhat:

1. Budapest Főváros VIII. Kerület Józsefváros Polgármesteri Hivatal Jegyzője
1082 Budapest, Baross utca 63-67.
Tel.: 06-1/459-2268 Fax: 06-1/313-6696

2. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1088 Budapest, József krt.6.
Levélcím: 1428. Budapest, Pf.: 20.
Tel.: 06-1/459-4800 Fax: 06-1/210-4677

3. Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Tel.: 06-1/488-2131 Fax: 06-1/488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 
További rendelési információk
1. Viszonteladókat nem szolgálunk ki!
2. Csomagküldési táblázatunk tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.
3. A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.
4. A kiszállítás előtt munkatársunk telefonon vagy e-mailen értesíti a rendelése állapotáról.
5. Az oldalon szereplő árak, termékleírások tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget.
6. Postai úton való kiszállításra nincs lehetőség. (Csak futárszolgálatunk van.)
7. A garanciális ügyintézésnél a hibás termékek visszajuttatása és visszajuttatásával járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a garanciához szükséges okmányok:

  • Garanciajegy
  • Nyugta/számla
  • Pontos hibaleírás

A garanciával kapcsolatos kérdéseket telefonon vagy e-mailes elérhetőségünkre várjuk, mely lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.
8. Átvételkor a megrendelés összegének kifizetése után a megrendelő felelőssége a csomagban szereplő tételek futár jelenlétében való ellenőrzése. A csomag átvételét követően a felmerülő hiányosságokról a futár jegyzőkönyvet állít ki, mely után felveszi cégünkkel a kapcsolatot. Utólagos reklamációt hiányzó tétel(ek)re vonatkozóan cégünknek nem áll módjában elfogadni.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a csaptelepes.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat).
Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni. Jelen ÁSZF a www.csaptelepes.hu oldalra való közzétételével lép hatályba.

Az ÁSZF megváltoztatására a Putnoki Mihály Ev. egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi.